Fathead – بهترین پیتزا کاتو + فیلم


دستورالعمل ها برای 4 وعده است. لطفاً در صورت نیاز ویرایش کنید.

سرویس

اطلاعات تغذیه ای بر اساس 4 وعده در هر پیتزا است.

دستور تهیه از زمان تهیه ویدیو به روز شده است ، بنابراین تعداد کربوهیدرات ها با دستور العمل واقعی متفاوت است.

اگرچه شما معمولاً پیتزا با سالاد نمی خورید ، اما طعم دلپذیر و ویتامین ها را به غذا اضافه می کند.

تجهیزات ویژه توصیه می شود

همزن دستی با قلاب خمیر و وردنه.

بهترین مواد پخت پیتزای کتو

در اینجا ما از گوشت سوسیس به عنوان دستور اصلی استفاده می کنیم ، اما با خیال راحت هر آنچه دوست دارید اضافه کنید. به جای سوسیس ، می توانید از پپرونی ، سالامی یا بیکن پخته استفاده کنید. اگر مرغ ، گوشت خوک یا گوشت گاو در یخچال باقی مانده است ، آنها معمولاً یک پیتزای عالی می سازند.

اگر گوشت نمی خواهید و می توانید کمی کربوهیدرات بالا بخورید ، ما فلفل ، زیتون ، کنگر فرنگی یا گوجه فرنگی و گیاهان تازه را پیشنهاد می کنیم. همچنین می توانید انواع مختلف پنیر مانند پنیر چرب ، پنیر آبی یا حتی بری را در بالا اضافه کنید.

نگهداری پیتزای چاق سر

پوسته های اضافی درست کنید و آنها را به مدت 2 ماه در یخچال یا فریزر به مدت 2-3 روز نگهداری کنید. پیتزا به خوبی در مایکروویو گرم می شود ، بنابراین اگر غذای باقیمانده دارید و احتمالاً به دلیل آن بسیار ثروتمند هستید ، روز بعد از آنها در جعبه ناهار میل کنید.

نکاتی در مورد استفاده از پوسته های پیتزا Cato!

این آرد بسیار متنوع است! از این به عنوان دستور تهیه پوسته پیتزا استفاده کنید یا آن را تبدیل به یک فوکاچی سیر خانگی سیر دوست داشتنی کنید – با کره سیر مزه دار کنید و به مدت یک یا دو دقیقه بپزید. یا در مورد سرو برخی نان کتو به عنوان میان وعده یا اشتها در مهمانی شام بعدی خود چطور؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *